onsdag 4 mars 2009

Blonda bella och matte

Bloggen jag skriver har blivit allt populärare sista veckan I dagsläget är det runt 150 unika användare inne på min blogg varje dag. Ganska bra med tanke på att jag för en vecka sedan hade 3 användare inne. Med nuvarande utveckling kommer det alltså att vara följande antal personer som läser bloggen.
Nästa vecka: 7500 (börjar närma sig blonda Bella)
Om två veckor: 375 000 (slår jag blonda Bella)
Om tre veckor: 18 750 000 (nästan hela Skandinaviens befolkning)
Om en månad: 937miljoner (lite drygt Europas befolkning)
Om en månad och en vecka: 46miljarder (10 gånger jordens befolkning)

Vid en kort rimlighets analys så inser jag att det här är fullständigt orimligt, den andra saken jag inser är att jag inte har en aning om vem blonda Bella är och vad hon gör.

Mer artiklar om boende, energi och transport kommer senare i veckan. Håll ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar