måndag 2 mars 2009

Omröstning och ego

I informationen står det att bloggen inte handlar om mig. Ska dock göra ett undantag idag, dock har jag en poäng.

Långt upp till höger finns det alltid en omröstning, och de kommer så att fortsätta göra även när den här går ut.

Den här månadens omröstning handlar om vad jag ska skriva om. Orsaken att jag valt följande områden är på grund av vem jag är och vad jag har gjort tidigare. Jag har främst gått två ingenjörsutbildningar, en som elektronikingenjör och en som byggingenjör. Jag har även varit arbetslös under en längre tid. Jag har även läst extra kurser i energi och kommunikation.

Som elektronikingenjör och energikurser så blir energi en central roll. Därför något jag skriver om.
Som byggingenjör blir boende en central roll. Därför något jag skriver om
Som kombinerad elektronik och byggingenjör med inriktning på energi och komunikation, blir transport en central roll, därför något jag skriver som.
Som tidigare arbetslös, blond, normal, välvårdad, välspråkig dubbelingenjör, så undrar man hur skjutton man kan vara arbetslös när media hävdar att industrin skriker efter folk. Därför skriver jag om politik.
Som bloggare är alltid Bella en central figur, därför blonda bella.

Om du vill påverka bloggen kan du rösta, om du inte bryr dig, låt bli. Du kan välja allt från 1 till 6 alternativ att rösta för. Valfrihet är fullständig (bland alternativen). Rösta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar