lördag 18 april 2009

Anonser

Hej alla läsare. Jag har nyligen lagt till annonser. Detta är inte primärt för att tjäna pengar, även fast jag förvisso gillar pengar. Utan även ett sätt att se hur populär bloggen är hon vad som matchar för minna läsare. Det ger även ett litet avbräck mellan det jag har skrivit så de blir lite blandning.
Annonserna finns emellan de första omgångarna inlägg samt i statusfältet till höger. Vissa annonser är vettiga och relaterar till vad jag skriver. Om du vill ha en GPS med fartkamera varnare så går det utmärkt att trycka på annonsen. Finns även annonser med div skräp som försöker blåsa folk på pengar, har tyvär inte hittat något sätt att filtrera bort dessa. Exempelvis "Tror du inte det är sant!!!" är nån kvacksalvar firma som försöker blåsa just dig på pengar, tryck inte där, jag har inte som mål att tänka pengar på att andra blir blåsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar